Iedereen met een glimlach naar het werk

Het breedste aanbod vitaliteitsactiviteiten voor bedrijven

[dc_custom_search_form variable1="desktop_heading"]

Meer dan 500 bedrijven gingen je al voor!

Onze activiteiten

[posts-slider post_type=diensten gradient=white type=populair max_posts=none random=true]

[posts-slider post_type=diensten gradient=white activity=massages max_posts=none]

[posts-slider post_type=diensten gradient=white activity=workshops max_posts=none]

[posts-slider post_type=diensten gradient=white activity=sporttrainingen max_posts=none]

[posts-slider post_type=diensten gradient=white activity=gezondheidstesten max_posts=none]

[posts-slider post_type=diensten gradient=white activity=coaching max_posts=none]

[posts-slider post_type=diensten gradient=white activity=challenges max_posts=none]

Waarom de fitte medewerker?

Alles geregeld

Zelf iets organiseren tijdrovend? Wij snappen dat! Laat het regelwerk maar aan ons over.
  • Activiteiten afgestemd op jouw unieke team
  • Activerende communicatie naar jouw medewerkers
  • Medewerkers schrijven zelf in via onze planningstool

In elke regio

Alle activiteiten worden door heel Nederland en België uitgevoerd, met lokale specialisten.
  • Landelijk netwerk van lokale specialisten
  • Altijd een specialist bij jou in de buurt
  • Activiteiten op meerdere locaties tegelijk mogelijk

Altijd bereikbaar

Op werkdagen zijn wij altijd bereikbaar of we bellen je binnen een uur terug.
  • Één leverancier en één contactpersoon
  • We houden van snel schakelen en korte lijntjes
  • Direct aan de slag

Zo start je met Vitaliteitsactiviteiten

illustration-search 1

Zoeken

Selecteer een of meerdere activiteit(en) die bijdragen aan de vitaliteitsdoelen van jouw team door op het hartje te klikken.

illustration-booking 2

Boeken

Vraag vrijblijvend een offerte aan op jouw favorieten pagina, we denken met je mee en sturen je een voorstel.

illustration-begin 3

Beginnen

We matchen de specialist(en), regelen de aanmelding en zorgen dat iedereen op tijd op de juiste plek is.

Heb je inspiratie nodig?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin finibus convallis ligula, in bibendum arcu convallis non. Mauris feugiat erat vestibulum magna dignissim laoreet. Proin egestas pulvinar neque vitae.

vitaliteitskalender-2025

Heb je geen inspiratie om vitaliteitsactiviteiten te organiseren. Alle vitaliteitsdagen en - weken in 2025 staan voor je op een rijtje in onze vitaliteitskalender die nu in ontwikkeling is. 

  • Één overzicht van 125+ vitaliteitsdagen en -weken
  • Handige tips en origineelste activiteiten
  • Beschikbaar als digitale kalender en als bureaukalender

Heb je inspiratie nodig?

Heb je geen inspiratie om vitaliteitsactiviteiten te organiseren. Alle vitaliteitsdagen en - weken in 2025 staan voor je op een rijtje in onze vitaliteitskalender die nu in ontwikkeling is. 

vitaliteitskalender-2025

Alle vitaliteitsdagen en - weken in 2025 staan voor je op een rijtje in onze vitaliteitskalender die nu in ontwikkeling is. Wil jij de vitaliteit bij jou op de werkvloer optimaliseren? Schrijf je hier in.

  • Alle 125+ vitaliteitsdagen en -weken
  • Handige tips en origineelste activiteiten
  • Als digitale kalender en bureaukalender

Klanten vertellen over hun glimlach

[posts-slider post_type=testimonial gradient=gray]

1 partij die alles
voor je regelt
120.048 glimlachende
medewerkers
511 bedrijven in
beweging gebracht
74 verschillende
activiteiten
6.897 activiteiten
georganiseerd

Even bellen?

Ik sta altijd open om samen met jou te sparren over de perfecte vitaliteitsactiviteit voor jouw team. Of je nu op zoek bent naar iets informatiefs of juist iets actiefs, samen kijken we wat het beste bij jullie past. Ik help je graag om de juiste keuze te maken.

Meer dan 500 bedrijven gingen je al voor!

logo-rijksoverheid
logo-arag
logo-kvk
logo-gvb
logo-unive
logo-ggz
logo-clink
logo-joinuz

Ontdek de nieuwste trends, tools & tips

Laat je inspireren door de nieuwste blogs en ontdek met gratis tools en tips wat jij en je team nodig hebben.

[posts-slider post_type=post gradient=gray]

Meest gestelde vragen

Word ik altijd door dezelfde persoon geholpen?

Ja, je krijgt bij ons één vast aanspreekpunt dat op werkdagen altijd bereikbaar is en alles voor je regelt. Ook op locaties zorgen we zoveel mogelijk voor vaste specialisten. Tenzij iemand ziek is, dan regelen we uiteraard vervanging. Wil je liever meer afwisseling? Dat kan natuurlijk ook.

Hoe garanderen jullie de kwaliteit van jullie activiteiten?

Wij begrijpen dat kwaliteit voor jou heel belangrijk is. Vooral als je voor het eerst start of nieuwe activiteiten introduceert. Daarom screenen en selecteren we alle specialisten nauwkeurig.

Neem een kijkje bij onze referenties of cases voor meer informatie. Wil je zelf contact opnemen met onze klanten om te horen hoe zij de samenwerking ervaren? Dat kan! Wij helpen je met de referenties.

Hoe houden jullie je kwaliteit consistent?

Dat doen we met trainingsprogramma's en protocollen die ervoor zorgen dat alle specialisten dezelfde kwaliteit en service leveren. Daarnaast houden we regelmatig evaluaties en feedbacksessies om de dienstverlening continu te verbeteren. Consistentie is onze prioriteit.

Wat kost een proefsessie?

De kosten van een proefsessie zijn afhankelijk van de grootte van je team, maar we houden ze graag laagdrempelig. Nog mooier: je zit na een proefsessie nergens aan vast. Op deze manier kom je erachter of de activiteit past bij de wensen van jouw team.

Twijfel je nog? Neem dan contact met ons op, zodat wij al je vragen kunnen beantwoorden.

Hoe zorgen jullie voor de juiste match met de specialist(en)?

We benaderen al onze specialisten persoonlijk en organiseren regelmatig trainingsdagen en netwerkevents. Tijdens deze bijeenkomsten leren we onze specialisten goed kennen en na afloop weten we precies wat hun sterke kanten en expertises zijn. Zo kunnen we de juiste specialist aan de juiste klant koppelen op basis van specifieke behoeften en voorkeuren. En zorgen we voor een uitstekende en gepersonaliseerde dienstverlening.

Hoe garanderen jullie de kennis/ervaring van specialisten?

We selecteren al onze specialisten zorgvuldig op basis van hun kwalificaties en ervaring in hun vakgebied. Ook hebben we trainingsprogramma's en protocollen die ervoor zorgen dat alle specialisten dezelfde kwaliteit en service leveren. Bovendien vragen we na elke sessie feedback van de deelnemers. Zo zorgen we continu dat de vaardigheden van specialisten voldoen aan onze kwaliteitsstandaarden.

Hoe worden medewerkers enthousiast gemaakt?

Tijdens een eerste kennismakingsgesprek (intake) besteden we veel aandacht aan het bepalen van jouw doelgroep en de bijbehorende wensen en doelen. We willen graag goed begrijpen wie jouw medewerkers zijn, zodat we effectief met de deelnemers aan de slag kunnen. Onze activiteiten zijn zó ontworpen, dat ze flexibel kunnen aansluiten bij de specifieke behoeften van jouw medewerkers.

Met onze gebruiksvriendelijke en superhandige planningstool kunnen jouw medewerkers vervolgens zelf activiteiten bekijken en boeken op een moment dat hen het beste uitkomt. Daarnaast regelen wij promotiemateriaal en sturen we uitnodigingen en herinneringsmails zodat iedereen op de hoogte is en de kans krijgt om mee te doen.

Na afloop evalueren we of de doelen zijn behaald en indien nodig bieden we nazorg in de vorm van coaching of opvolgsessies. Tot slot houden we regelmatig enquêtes en feedbacksessies om te zorgen dat onze activiteiten en programma's relevant en aantrekkelijk blijven.

Hebben we jou enthousiast gemaakt? Dan zijn je medewerkers dit ook!

Wie regelt de promotie/communicatie?

Dat doen wij met veel plezier voor je. Wij sturen uitnodigingen en herinneringsmails en kunnen je helpen bij de planning. Ook maken wij promotiemateriaal zoals posters, flyers en banners. Kortom: wij nemen alle communicatie uit handen. Jij hebt immers nog meer te doen.