Please install Yoast SEO plugin and enable the breadcrumb option to use this shortcode!

Aanmelden specialist

Wij zijn blij met jou als specialist. Jij doet elke dag waar je goed in bent én waar je blij van wordt. Samen zorgen we dat iedereen met een glimlach naar het werk gaat. Deze pagina is speciaal voor jou.

Bekijk direct de veelgestelde vragen.

Aanmelden

Ben je nieuw hier? Welkom!
Maak een account aan en meld je aan.

Inloggen

Ben je hier vaker geweest en heb je al een account? Log in en ga direct aan de slag.

hand-phone

Samenwerken?

Bezorg jij anderen ook graag een glimlach? En bied je een activiteit aan die bij ons past? Schrijf je dan snel in als specialist. Dan maken we (samen)werken nóg leuker!

icon-dfm

De Fitte Medewerker app voor specialisten

Vind opdrachten, bekijk de planning, declareer je uren en meer!

hand-phone
hand-phone

Samenwerken?

Bezorg jij anderen ook graag een glimlach? En bied je een activiteit aan die bij ons past? Schrijf je dan snel in als specialist. Dan maken (samen)werken nóg leuker!

hand-phone
icon-dfm

De Fitte Medewerker app voor specialisten

Vind opdrachten, bekijk de planning, declareer je uren en meer!

Meest gestelde vragen voor de opdracht

Hoe kan ik voor de eerste keer inloggen?

Als je al bekend bent bij ons, dan kun je inloggen en 'wachtwoord vergeten' kiezen met het bij ons bekende e-mailadres. Hierna kun je een wachtwoord kiezen. 

Als je nieuw bent en wilt je graag bij ons aanmelden, dan kun je je zelf inschrijven.

Kan ik zelf specialisaties toevoegen?

Nee, niet via het systeem. Dit heeft te maken met de opdrachten die je te zien krijgt wanneer je een bepaalde specialisatie hebt. Je kunt je wel nieuwe specialisaties doorgeven aan ons.

Word ik gelijk ingepland of vindt er eerst een screening plaats en hoe gaat dat in zijn werk?

Er zijn drie opties:

1. Je reageert op een openstaande opdracht waar je interesse in hebt.
In dit geval sta jij niet gelijk ingepland, maar moeten wij jouw reactie eerst accepteren.

2. Als wij een uitnodiging sturen, sturen we deze naar meerdere specialisten tegelijk. De specialist moet dan nog wel eerst reageren op de opdracht voor wij diegene inplannen.

3. Wij plannen jou direct in voor een opdracht
Als wij vooraf al weten dat jij gaat werken, plannen wij jou in. Je bent dan gelijk ingepland.

Wat is het nut van communicatie voorkeuren?

Op dit moment is de enige vorm van communicatie de mail. Dit kan niet uitgezet worden, omdat je anders geen informatie meer ontvangt. Wanneer er meer vormen van communicatie komen, kan je hier je voorkeur aangeven.

Hoe vaak worden er nieuwe opdrachten gepubliceerd?

Er is geen vast moment. Nieuwe opdrachten zullen we online zetten zodra we deze binnen krijgen.

Wie veel inlogt heeft ook de meeste kans op werk, of zie ik dat verkeerd?

Hoe vaker je inlogt, hoe eerder jij nieuwe opdrachten ziet staan. Bij het publiceren van een opdracht kunnen wij specialisten selecteren waarvan wij graag reactie krijgen, die ontvangen dan een extra mail. 

Waar wordt er op geselecteerd?

  • Afstand naar het bedrijf (duurzaamheid vinden we heel belangrijk)
  • Match met bedrijf (blijft een inschatting)
  • Sommige bedrijven willen liever een man/vrouw (maar dan zetten we het erbij)
  • Prijs
  • We proberen naar redelijkheid de opdrachten te verdelen
  • Hoe lang duurt het voordat jullie een opdracht toekennen?

    Wij zullen twee keer per week opdrachten gaan toekennen. Met uitzondering van last-minute opdrachten, die worden z.s.m. toegekend.

    Meest gestelde vragen na de opdracht

    Hoe kan ik jullie een factuur sturen?

    Voor opdrachten vanaf 1 oktober 2023 is het niet meer mogelijk ons een factuur te sturen. Vanaf dit moment genereert het systeem de factuur. Handig hé!

    Hoe snel krijg ik betaald?

    Twee keer per maand (rond de 15e en de 30e van de maand). Mocht je meerdere opdrachten per maand doen, dan één keer per maand (rond de 30e).

    Kan ik een declaratie wijzigen?

    Jazeker! Je kunt in je declaratieoverzicht je declaratie aanpassen als deze nog niet is verwerkt door ons. Voor wijzigingen ga je naar het ‘pen’ icoon. Als er een ‘slotje’ zichtbaar is, dan is de declaratie al verwerkt en kan je deze niet meer wijzigen. Neem dan contact met ons op.

    Ik maak geen gebruik meer van de KOR en nu?

    Geef ons tijdig door wanneer je niet meer in de KOR (kleine ondernemersregeling) valt, want dan passen wij het BTW tarief voor je aan.