Inspirerend: een motiverende spreker
“Eet je sperziebonen op. Daar wordt je groot en sterk van.” Vroeger wilde je al niet luisteren naar goede raad over je gezondheid. Maar wat als iemand echt tot je door weet te dringen? Een spreker die op een interactieve en expressieve manier de voordelen van een gezonde leefstijl voor je spelt? En nog beter: iemand die met concrete tips komt en met yeahs & no’s strooit. Gezond leven is zo leuk dat je meteen wilt beginnen. En dat ontdek je nu pas!
Humor en blijdschap geven je energie. Of is het andersom? Breng balans in je metabolisme en organisme door een goede ademhaling, beweging, voeding en rust. En dit neem je ook mee naar je werk. Positiviteit, flexibiliteit, verbondenheid, noem maar op. Gezonde medewerkers zijn de basis van een gezond bedrijf.
Inspirerende spreker over: Positiviteit – Vitaliteit – Werkgeluk
Bedrijfskleuren, jullie mission of een bepaald thema. Er kan van alles geregeld worden. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Neem gewoon even contact op!
Tip:
Maak gebruik van jouw vitaliteitsbudget
Geheel vrijblijvend
Geheel vrijblijvend

Specificaties
Waar zijn wij actief?

Onze klanten met een glimlach
"Interactief, praktisch en to the point"
De Fitte Medewerker heeft bij ons de aftrap verzorgd van onze week van de vitaliteit. Haar presentatie was interactief, grappig, praktisch en to the point. Echt een aanrader!
Ilona Nieuwenhuizen - HR Business Partner Cloudsuite Ip

"Groot succes, alles verliep uitstekend"
De workshops waren energiek en erg interessant. Onze collega's werden goed aan het denken gezet. Je merkte dat ze een hoop ervaring hebben en groepen goed kunnen enthousiasmeren.
Eva Rutten - HR Business Partner Coosto
Meest gestelde vragen
Ja, je krijgt bij ons één vast aanspreekpunt dat op werkdagen altijd bereikbaar is en alles voor je regelt. Ook op locaties zorgen we zoveel mogelijk voor vaste specialisten. Tenzij iemand ziek is, dan regelen we uiteraard vervanging. Wil je liever meer afwisseling? Dat kan natuurlijk ook.
Wij begrijpen dat kwaliteit voor jou heel belangrijk is. Vooral als je voor het eerst start of nieuwe activiteiten introduceert. Daarom screenen en selecteren we alle specialisten nauwkeurig.
Neem een kijkje bij onze referenties of cases voor meer informatie. Wil je zelf contact opnemen met onze klanten om te horen hoe zij de samenwerking ervaren? Dat kan! Wij helpen je met de referenties.
De kosten van een proefsessie zijn afhankelijk van de grootte van je team, maar we houden ze graag laagdrempelig. Nog mooier: je zit na een proefsessie nergens aan vast. Op deze manier kom je erachter of de activiteit past bij de wensen van jouw team.
Twijfel je nog? Neem dan contact met ons op, zodat wij al je vragen kunnen beantwoorden.
Dat doen we met trainingsprogramma's en protocollen die ervoor zorgen dat alle specialisten dezelfde kwaliteit en service leveren. Daarnaast houden we regelmatig evaluaties en feedbacksessies om de dienstverlening continu te verbeteren. Consistentie is onze prioriteit.
We benaderen al onze specialisten persoonlijk en organiseren regelmatig trainingsdagen en netwerkevents. Tijdens deze bijeenkomsten leren we onze specialisten goed kennen en na afloop weten we precies wat hun sterke kanten en expertises zijn. Zo kunnen we de juiste specialist aan de juiste klant koppelen op basis van specifieke behoeften en voorkeuren. En zorgen we voor een uitstekende en gepersonaliseerde dienstverlening.
We selecteren al onze specialisten zorgvuldig op basis van hun kwalificaties en ervaring in hun vakgebied. Ook hebben we trainingsprogramma's en protocollen die ervoor zorgen dat alle specialisten dezelfde kwaliteit en service leveren. Bovendien vragen we na elke sessie feedback van de deelnemers. Zo zorgen we continu dat de vaardigheden van specialisten voldoen aan onze kwaliteitsstandaarden.
Tijdens een eerste kennismakingsgesprek (intake) besteden we veel aandacht aan het bepalen van jouw doelgroep en de bijbehorende wensen en doelen. We willen graag goed begrijpen wie jouw medewerkers zijn, zodat we effectief met de deelnemers aan de slag kunnen. Onze activiteiten zijn zó ontworpen, dat ze flexibel kunnen aansluiten bij de specifieke behoeften van jouw medewerkers.
Met onze gebruiksvriendelijke en superhandige planningstool kunnen jouw medewerkers vervolgens zelf activiteiten bekijken en boeken op een moment dat hen het beste uitkomt. Daarnaast regelen wij promotiemateriaal en sturen we uitnodigingen en herinneringsmails zodat iedereen op de hoogte is en de kans krijgt om mee te doen.
Na afloop evalueren we of de doelen zijn behaald en indien nodig bieden we nazorg in de vorm van coaching of opvolgsessies. Tot slot houden we regelmatig enquêtes en feedbacksessies om te zorgen dat onze activiteiten en programma's relevant en aantrekkelijk blijven.
Hebben we jou enthousiast gemaakt? Dan zijn je medewerkers dit ook!
Dat doen wij met veel plezier voor je. Wij sturen uitnodigingen en herinneringsmails en kunnen je helpen bij de planning. Ook maken wij promotiemateriaal zoals posters, flyers en banners. Kortom: wij nemen alle communicatie uit handen. Jij hebt immers nog meer te doen.
Daar helpen wij je mee. Je ontvangt van ons een fysieke planning, of we regelen de toegang tot een online planningstool.
Dat bepaal jij helemaal zelf! Weet wel dat de kosten bij een jaarprogramma lager zijn. De keuze is aan jou. Een jaarprogramma heeft trouwens nog een aantal aantrekkelijke voordelen:
Voordeel 1: Je bereikt als klant de beste resultaten
Wij kijken graag naar de details en nemen hier de tijd voor. Samen gaan we op zoek naar het beste resultaat. Gedurende een jaar is er genoeg tijd en zijn er voldoende mogelijkheden om naar de juiste oplossing te zoeken.
Voordeel 2: Je creëert stabiliteit en voorspelbaarheid voor je bedrijf.
Je kunt de activiteiten per jaar gemakkelijker indelen, want er is voldoende vrijheid en tijd om aanpassingen te doen.
Voordeel 3: Voordeliger dan een eenmalige afname
Dit hadden we zeker al gezegd? Met een jaarprogramma ben je dus voordeliger uit. Klinkt aantrekkelijk, toch?
Absoluut! Wij kijken continu naar wat het beste past bij jouw medewerkers. Zijn de wensen en behoeften veranderd? Dan passen wij het aanbod voor je aan.
Dat is natuurlijk jammer! Bij ons kun je gemakkelijk afschalen wanneer dat nodig is. Dat kun je helemaal zelf doen, maar we denken ook graag met je mee. Zijn jouw medewerkers juist superenthousiast? Dan kun je ook heel eenvoudig zelf het aanbod opschalen.
Met de werkkostenregeling (WKR) kun je als organisatie een gedeelte van het fiscale loon onbelast besteden. Het nadeel van de WKR is dat de werkkostenregeling beperkt is, waardoor andere activiteiten hier niet meer binnen passen. Bedrijven die regelmatig vitaliteitsactiviteiten zoals stoelmassages aanbieden, adviseren wij dan ook om de massages op te nemen in het Arbo-plan. Zo blijft het forfait van de werkkostenregeling ongemoeid en valt het dus niet onder de WKR-regeling.
Daar helpen wij je graag mee! Door onze jarenlange ervaring hebben wij al veel resultaten geboekt en mooie, succesvolle klantverhalen verzameld. Die delen wij graag met jou en/of het bestuur. Neem daarom zeker contact met ons op, zodat wij je kunnen helpen.
Andere bekeken ook:
De overgang… die onvermijdelijke levensfase waar elke vrouw op een gegeven moment mee te maken krijgt. Helaas is deze fase niet altijd even leuk. En de cijfers liegen er niet om: maar liefst 80% van de vrouwen ervaart fysieke en/of mentale klachten. Best wel vervelend als je dan naar je werk moet, toch? Hoog tijd
“Dat communiceren gaat me toch best goed af?” Zou kunnen … Toch stapt de gemiddelde mens bij communicatie met anderen als vanzelf in talloze valkuilen. En dit kan soms heel slecht uitpakken. Vooral bij belangrijke gesprekken, waar je toch al tegenop keek.Voorkom misverstandenWaarom is op de juiste manier communiceren zo belangrijk? Om misverstanden te voorkomen.
Tevreden medewerkers zijn gemotiveerder, hebben meer werkplezier en presteren beter. Dat klinkt misschien logisch. Maar hoe tevreden zijn jouw medewerkers écht? En wat kun jij doen om ze nog gelukkiger te laten zijn op het werk? Als je nieuwsgierig bent naar de antwoorden op deze vragen, dan is een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) dé tool om dit
Feedback is iets anders dan je ongezouten mening geven. Door op de juiste manier feedback te geven én te ontvangen, kan een team uitgroeien tot een toponderneming. Zo belangrijk is het. Dit leer je niet van de een op de andere dag, maar vraagt inzicht en oefening. Profiteer van deze kennis en kies voor de
