Please install Yoast SEO plugin and enable the breadcrumb option to use this shortcode!

Personal Branding Workshop

Waarom doe je de dingen zoals je ze doet? Wat zijn jouw kwaliteiten en wie ben jij diep van binnen eigenlijk? Om volledig en optimaal te kunnen functioneren, is het wel heel erg handig om dit te weten.

Wat is personal branding?

Bij personal branding bekijk je jezelf als het ware als een merk. Wat zijn jouw kenmerken (kwaliteiten) en hoe kun je jezelf het beste presenteren aan de buitenwereld? Niet perse om jezelf te verkopen, maar om anderen te laten zien wie je bent en wat zij aan je hebben. Door jouw kwaliteiten eens goed op een rij te zetten, krijgt je zelfvertrouwen ook nog eens een flinke boost.

Je kracht en welke kosten eigenlijk te veel energie? Hoe maak jij plannen en hoe schat je in hoeveel tijd iets kost? En houd je eigenlijk rekening met de tijden waarop je het meest productief bent?

Maak je eigen Personal Brand

Ontdek jouw sterke eigenschappen en stijl. Ook je waarden worden in de spotlight gezet. Laat je inspireren door voorbeelden van Personal Branding en maak je eigen personal brand. Na deze workshop weet je precies wie je bent, wat je kunt uitstralen en hoe anderen jou zien. Doe deze cursus in groepsverband en je weet het ook van de anderen. Vanaf nu ga je ontspannen om met werkdruk en deadlines. Samenwerken is opeens veel leuker. Dit vergroot het werkplezier.

Hoe beter collega’s zichzelf en elkaar kennen, hoe beter zij samenwerken. Zij communiceren duidelijker, werken efficiënter, houding meer rekening met elkaar en hebben meer plezier in het werk. Wil jij dit ook voor jouw organisatie. Dan gaan we dit regelen! Neem contact op en dan bespreken we samen de mogelijkheden passend bij jouw medewerkers.

  • Meer dan 500 bedrijven gingen je voor 
  • Klanten waarderen ons met een 4,7 / 5,0

Tip:

Maak gebruik van jouw vitaliteitsbudget

Het aanvragen van een offerte is geheel vrijblijvend

Het aanvragen van een offerte is geheel vrijblijvend

Personal branding

Specificaties

Waar zijn wij actief?

Onze klanten met een glimlach

"Relevant en pakkend"

Relevant en pakkend voor ons bedrijf met veel jonge ambitieuze mensen. Theorie en praktijk werden goed afgewisseld en daardoor toegankelijk.


Sjoerd Arkesteijn - Development Leader Decathlon

"Groot succes, alles verliep uitstekend"

De workshops waren energiek en erg interessant. Onze collega's werden goed aan het denken gezet. Je merkte dat ze een hoop ervaring hebben en groepen goed kunnen enthousiasmeren.

Eva Rutten - HR Business Partner Coosto

Meest gestelde vragen

Word ik altijd door dezelfde persoon geholpen?

Ja, je krijgt bij ons één vast aanspreekpunt dat op werkdagen altijd bereikbaar is en alles voor je regelt. Ook op locaties zorgen we zoveel mogelijk voor vaste specialisten. Tenzij iemand ziek is, dan regelen we uiteraard vervanging. Wil je liever meer afwisseling? Dat kan natuurlijk ook.

Hoe garanderen jullie de kwaliteit van de diensten?

Wij begrijpen dat kwaliteit voor jou heel belangrijk is. Vooral als je voor het eerst start of nieuwe activiteiten introduceert. Daarom screenen en selecteren we alle specialisten nauwkeurig.

Neem een kijkje bij onze referenties of cases voor meer informatie. Wil je zelf contact opnemen met onze klanten om te horen hoe zij de samenwerking ervaren? Dat kan! Wij helpen je met de referenties.

Wat kost een proefsessie?

De kosten van een proefsessie zijn afhankelijk van de grootte van je team, maar we houden ze graag laagdrempelig. Nog mooier: je zit na een proefsessie nergens aan vast. Op deze manier kom je erachter of de activiteit past bij de wensen van jouw team.

Twijfel je nog? Neem dan contact met ons op, zodat wij al je vragen kunnen beantwoorden.

Hoe houden jullie de dienstverlening consistentie?

Dat doen we met trainingsprogramma's en protocollen die ervoor zorgen dat alle specialisten dezelfde kwaliteit en service leveren. Daarnaast houden we regelmatig evaluaties en feedbacksessies om de dienstverlening continu te verbeteren. Consistentie is onze prioriteit.

Hoe zorgen jullie voor de juiste match met de specialist(en)?

We benaderen al onze specialisten persoonlijk en organiseren regelmatig trainingsdagen en netwerkevents. Tijdens deze bijeenkomsten leren we onze specialisten goed kennen en na afloop weten we precies wat hun sterke kanten en expertises zijn. Zo kunnen we de juiste specialist aan de juiste klant koppelen op basis van specifieke behoeften en voorkeuren. En zorgen we voor een uitstekende en gepersonaliseerde dienstverlening.

Hoe garanderen jullie de kennis/ervaring van specialisten?

We selecteren al onze specialisten zorgvuldig op basis van hun kwalificaties en ervaring in hun vakgebied. Ook hebben we trainingsprogramma's en protocollen die ervoor zorgen dat alle specialisten dezelfde kwaliteit en service leveren. Bovendien vragen we na elke sessie feedback van de deelnemers. Zo zorgen we continu dat de vaardigheden van specialisten voldoen aan onze kwaliteitsstandaarden.

Hoe worden medewerkers enthousiast gemaakt om mee te doen?

Tijdens een eerste kennismakingsgesprek (intake) besteden we veel aandacht aan het bepalen van jouw doelgroep en de bijbehorende wensen en doelen. We willen graag goed begrijpen wie jouw medewerkers zijn, zodat we effectief met de deelnemers aan de slag kunnen. Onze activiteiten zijn zó ontworpen, dat ze flexibel kunnen aansluiten bij de specifieke behoeften van jouw medewerkers.

Met onze gebruiksvriendelijke en superhandige planningstool kunnen jouw medewerkers vervolgens zelf activiteiten bekijken en boeken op een moment dat hen het beste uitkomt. Daarnaast regelen wij promotiemateriaal en sturen we uitnodigingen en herinneringsmails zodat iedereen op de hoogte is en de kans krijgt om mee te doen.

Na afloop evalueren we of de doelen zijn behaald en indien nodig bieden we nazorg in de vorm van coaching of opvolgsessies. Tot slot houden we regelmatig enquêtes en feedbacksessies om te zorgen dat onze activiteiten en programma's relevant en aantrekkelijk blijven.

Hebben we jou enthousiast gemaakt? Dan zijn je medewerkers dit ook!

Wie is verantwoordelijk voor promotie/communicatie?

Dat doen wij met veel plezier voor je. Wij sturen uitnodigingen en herinneringsmails en kunnen je helpen bij de planning. Ook maken wij promotiemateriaal zoals posters, flyers en banners. Kortom: wij nemen alle communicatie uit handen. Jij hebt immers nog meer te doen.

Hoe regel ik de planning/inschrijvingen?

Daar helpen wij je mee. Je ontvangt van ons een fysieke planning, of we regelen de toegang tot een online planningstool.

Zit ik er lang aan vast?

Dat bepaal jij helemaal zelf! Weet wel dat de kosten bij een jaarprogramma lager zijn. De keuze is aan jou. Een jaarprogramma heeft trouwens nog een aantal aantrekkelijke voordelen:

Voordeel 1: Je bereikt als klant de beste resultaten
Wij kijken graag naar de details en nemen hier de tijd voor. Samen gaan we op zoek naar het beste resultaat. Gedurende een jaar is er genoeg tijd en zijn er voldoende mogelijkheden om naar de juiste oplossing te zoeken.

Voordeel 2: Je creëert stabiliteit en voorspelbaarheid voor je bedrijf.
Je kunt de activiteiten per jaar gemakkelijker indelen, want er is voldoende vrijheid en tijd om aanpassingen te doen.

Voordeel 3: Voordeliger dan een eenmalige afname
Dit hadden we zeker al gezegd? Met een jaarprogramma ben je dus voordeliger uit. Klinkt aantrekkelijk, toch?

Kan ik het aanbod tussentijds wijzigen?

Absoluut! Wij kijken continu naar wat het beste past bij jouw medewerkers. Zijn de wensen en behoeften veranderd? Dan passen wij het aanbod voor je aan.

Wat als medewerkers er geen gebruik van maken? 

Dat is natuurlijk jammer! Bij ons kun je gemakkelijk afschalen wanneer dat nodig is. Dat kun je helemaal zelf doen, maar we denken ook graag met je mee. Zijn jouw medewerkers juist superenthousiast? Dan kun je ook heel eenvoudig zelf het aanbod opschalen.

Heb ik voldoende ruimte in mijn WKR?

Met de werkkostenregeling (WKR) kun je als organisatie een gedeelte van het fiscale loon onbelast besteden. Het nadeel van de WKR is dat de werkkostenregeling beperkt is, waardoor andere activiteiten hier niet meer binnen passen. Bedrijven die regelmatig vitaliteitsactiviteiten zoals stoelmassages aanbieden, adviseren wij dan ook om de massages op te nemen in het Arbo-plan. Zo blijft het forfait van de werkkostenregeling ongemoeid en valt het dus niet onder de WKR-regeling.

Hoe zorg ik dat het bestuur betrokken en enthousiast raakt?

Daar helpen wij je graag mee! Door onze jarenlange ervaring hebben wij al veel resultaten geboekt en mooie, succesvolle klantverhalen verzameld. Die delen wij graag met jou en/of het bestuur. Neem daarom zeker contact met ons op, zodat wij je kunnen helpen.

Andere bekeken ook:

Feedback is iets anders dan je ongezouten mening geven. Door op de juiste manier feedback te geven én te ontvangen, kan een team uitgroeien tot een toponderneming. Zo belangrijk is het. Dit leer je niet van de een op de andere dag, maar vraagt inzicht en oefening. Profiteer van deze kennis en kies voor de

Bekijk
Workshop Feedback geven en ontvangen

Empowerment workshop op het werk; gaaf! Maar wat is het eigenlijk precies? Kort samengevat kunnen we ‘empowerment’ omschrijven als: het vinden en vergroten van je eigen kracht en capaciteiten. Iedereen heeft ervaringen, wensen en talenten. De keuze is aan jou wat je daar mee doet. Tijdens deze workshop kijken we samen naar energieke werkvormen om

Bekijk
Empowerment Workshop

Inspirerend: sportspeakers op kantoor Je gemotiveerd voelen. Gemotiveerd zíjn. Gemotiveerde medewerkers zijn de brandstof van een bedrijf. Samen de schouders onder het werk willen zetten, een gezamenlijk doel. En wie kan je dit gevoel beter uitleggen dan een sportspreker? Rico Verhoeven, Daphne Schippers, Epke Zonderland. Laat je inspireren!Topsport Motivation SpeakerHet blijkt dat onze motivatie bepaald

Bekijk
Spreker vitaliteit bij jou op kantoor

“Dat communiceren gaat me toch best goed af?” Zou kunnen … Toch stapt de gemiddelde mens bij communicatie met anderen als vanzelf in talloze valkuilen. En dit kan soms heel slecht uitpakken. Vooral bij belangrijke gesprekken, waar je toch al tegenop keek.Voorkom misverstandenWaarom is op de juiste manier communiceren zo belangrijk? Om misverstanden te voorkomen.

Bekijk
Verbindend Communiceren