Please install Yoast SEO plugin and enable the breadcrumb option to use this shortcode!

Lachworkshop: zet je lachspieren aan het werk

Lachen is zo ontzettend belangrijk! En iedereen spreekt deze universele taal. Lach samen met je collega’s en kom snel op 1 lijn. Ontdek tijdens de lachworkshop de leuke dingen in een ander en verbeter zo tegelijkertijd de samenwerking. Een gemakkelijke en effectieve workshop.

Lachworkshop in teamverband

Spanning, verdriet en zorgen lach je niet weg. Maar je kunt lachen wel inzetten als gezonde uitlaatklep. En wat dacht je van stress? Dat is toch veel beter te handelen als je erbij kunt lachen? Tijdens het lachen zet je bepaalde spieren aan het werk en het lucht enorm op. Plus, het werkt aanstekelijk. Schrijf je in voor de lachworkshop online of op kantoor en merk al snel de voordelen die de luchtige sfeer op de werkvloer met zich meebrengt.

Lach workshop: een vrolijke inspirerende workshop

Niks geks of vaags aan. Je leert simpelweg het belang van de lach en de praktische toepassingen. Heerlijk vrolijk, en passend bij de organisatie en de medewerkers die er werken. Werk je hybride of nog volledig vanuit huis? Geen probleem; De Fitte Medewerker heeft ruime ervaring om de lachworkshop online te verzorgen. Ook een workshop in Engels is geen probleem!

Lachworkshop als interactieve teambuilding

Tijdens deze interactieve workshop lachen staan beleving en teamdynamiek centraal. De oefeningen zijn speels maar ook bevrijdend. Verwacht geen vrolijke grijns door een flauwe mop, dit gaat dieper. Er zal nog lang over worden nagepraat.

We maken workshops op maat, met een eigen thema of insteek. Ook geschikt als energizer voor een vitaliteitsweek of een congres en vergadering. En wat dacht je ervan om een positieve lachworkshop in te zetten als ijsbreker? Mogelijkheden genoeg! Neem snel contact op en we bespreken hoe dit in jouw plaatje past.

Lachworkshop bij jou op locatie 

  • Meer dan 500 bedrijven gingen je voor 
  • Klanten waarderen ons met een 4,7 / 5,0

Tip:

Maak gebruik van jouw vitaliteitsbudget

Geheel vrijblijvend

Geheel vrijblijvend

Select Dynamic field

Specificaties

Waar zijn wij actief?

Onze klanten met een glimlach

"Leuke vrolijke workshop"

Leuke vrolijke workshop! Een bijzondere ervaring. En dank voor de foto's, leuk aandenken.


Jolien Ebenau - HR & Training Assistant AstraZenica

Astrazeneca

"Groot succes, alles verliep uitstekend"

De workshops waren energiek en erg interessant. Onze collega's werden goed aan het denken gezet. Je merkte dat ze een hoop ervaring hebben en groepen goed kunnen enthousiasmeren.

Eva Rutten - HR Business Partner Coosto

Meest gestelde vragen

Word ik altijd door dezelfde persoon geholpen?

Ja, je krijgt bij ons één vast aanspreekpunt dat op werkdagen altijd bereikbaar is en alles voor je regelt. Ook op locaties zorgen we zoveel mogelijk voor vaste specialisten. Tenzij iemand ziek is, dan regelen we uiteraard vervanging. Wil je liever meer afwisseling? Dat kan natuurlijk ook.

Hoe garanderen jullie de kwaliteit van de diensten?

Wij begrijpen dat kwaliteit voor jou heel belangrijk is. Vooral als je voor het eerst start of nieuwe activiteiten introduceert. Daarom screenen en selecteren we alle specialisten nauwkeurig.

Neem een kijkje bij onze referenties of cases voor meer informatie. Wil je zelf contact opnemen met onze klanten om te horen hoe zij de samenwerking ervaren? Dat kan! Wij helpen je met de referenties.

Wat kost een proefsessie?

De kosten van een proefsessie zijn afhankelijk van de grootte van je team, maar we houden ze graag laagdrempelig. Nog mooier: je zit na een proefsessie nergens aan vast. Op deze manier kom je erachter of de activiteit past bij de wensen van jouw team.

Twijfel je nog? Neem dan contact met ons op, zodat wij al je vragen kunnen beantwoorden.

Hoe houden jullie de dienstverlening consistentie?

Dat doen we met trainingsprogramma's en protocollen die ervoor zorgen dat alle specialisten dezelfde kwaliteit en service leveren. Daarnaast houden we regelmatig evaluaties en feedbacksessies om de dienstverlening continu te verbeteren. Consistentie is onze prioriteit.

Hoe zorgen jullie voor de juiste match met de specialist(en)?

We benaderen al onze specialisten persoonlijk en organiseren regelmatig trainingsdagen en netwerkevents. Tijdens deze bijeenkomsten leren we onze specialisten goed kennen en na afloop weten we precies wat hun sterke kanten en expertises zijn. Zo kunnen we de juiste specialist aan de juiste klant koppelen op basis van specifieke behoeften en voorkeuren. En zorgen we voor een uitstekende en gepersonaliseerde dienstverlening.

Hoe garanderen jullie de kennis/ervaring van specialisten?

We selecteren al onze specialisten zorgvuldig op basis van hun kwalificaties en ervaring in hun vakgebied. Ook hebben we trainingsprogramma's en protocollen die ervoor zorgen dat alle specialisten dezelfde kwaliteit en service leveren. Bovendien vragen we na elke sessie feedback van de deelnemers. Zo zorgen we continu dat de vaardigheden van specialisten voldoen aan onze kwaliteitsstandaarden.

Hoe worden medewerkers enthousiast gemaakt om mee te doen?

Tijdens een eerste kennismakingsgesprek (intake) besteden we veel aandacht aan het bepalen van jouw doelgroep en de bijbehorende wensen en doelen. We willen graag goed begrijpen wie jouw medewerkers zijn, zodat we effectief met de deelnemers aan de slag kunnen. Onze activiteiten zijn zó ontworpen, dat ze flexibel kunnen aansluiten bij de specifieke behoeften van jouw medewerkers.

Met onze gebruiksvriendelijke en superhandige planningstool kunnen jouw medewerkers vervolgens zelf activiteiten bekijken en boeken op een moment dat hen het beste uitkomt. Daarnaast regelen wij promotiemateriaal en sturen we uitnodigingen en herinneringsmails zodat iedereen op de hoogte is en de kans krijgt om mee te doen.

Na afloop evalueren we of de doelen zijn behaald en indien nodig bieden we nazorg in de vorm van coaching of opvolgsessies. Tot slot houden we regelmatig enquêtes en feedbacksessies om te zorgen dat onze activiteiten en programma's relevant en aantrekkelijk blijven.

Hebben we jou enthousiast gemaakt? Dan zijn je medewerkers dit ook!

Wie is verantwoordelijk voor promotie/communicatie?

Dat doen wij met veel plezier voor je. Wij sturen uitnodigingen en herinneringsmails en kunnen je helpen bij de planning. Ook maken wij promotiemateriaal zoals posters, flyers en banners. Kortom: wij nemen alle communicatie uit handen. Jij hebt immers nog meer te doen.

Hoe regel ik de planning/inschrijvingen?

Daar helpen wij je mee. Je ontvangt van ons een fysieke planning, of we regelen de toegang tot een online planningstool.

Zit ik er lang aan vast?

Dat bepaal jij helemaal zelf! Weet wel dat de kosten bij een jaarprogramma lager zijn. De keuze is aan jou. Een jaarprogramma heeft trouwens nog een aantal aantrekkelijke voordelen:

Voordeel 1: Je bereikt als klant de beste resultaten
Wij kijken graag naar de details en nemen hier de tijd voor. Samen gaan we op zoek naar het beste resultaat. Gedurende een jaar is er genoeg tijd en zijn er voldoende mogelijkheden om naar de juiste oplossing te zoeken.

Voordeel 2: Je creëert stabiliteit en voorspelbaarheid voor je bedrijf.
Je kunt de activiteiten per jaar gemakkelijker indelen, want er is voldoende vrijheid en tijd om aanpassingen te doen.

Voordeel 3: Voordeliger dan een eenmalige afname
Dit hadden we zeker al gezegd? Met een jaarprogramma ben je dus voordeliger uit. Klinkt aantrekkelijk, toch?

Kan ik het aanbod tussentijds wijzigen?

Absoluut! Wij kijken continu naar wat het beste past bij jouw medewerkers. Zijn de wensen en behoeften veranderd? Dan passen wij het aanbod voor je aan.

Wat als medewerkers er geen gebruik van maken? 

Dat is natuurlijk jammer! Bij ons kun je gemakkelijk afschalen wanneer dat nodig is. Dat kun je helemaal zelf doen, maar we denken ook graag met je mee. Zijn jouw medewerkers juist superenthousiast? Dan kun je ook heel eenvoudig zelf het aanbod opschalen.

Heb ik voldoende ruimte in mijn WKR?

Met de werkkostenregeling (WKR) kun je als organisatie een gedeelte van het fiscale loon onbelast besteden. Het nadeel van de WKR is dat de werkkostenregeling beperkt is, waardoor andere activiteiten hier niet meer binnen passen. Bedrijven die regelmatig vitaliteitsactiviteiten zoals stoelmassages aanbieden, adviseren wij dan ook om de massages op te nemen in het Arbo-plan. Zo blijft het forfait van de werkkostenregeling ongemoeid en valt het dus niet onder de WKR-regeling.

Hoe zorg ik dat het bestuur betrokken en enthousiast raakt?

Daar helpen wij je graag mee! Door onze jarenlange ervaring hebben wij al veel resultaten geboekt en mooie, succesvolle klantverhalen verzameld. Die delen wij graag met jou en/of het bestuur. Neem daarom zeker contact met ons op, zodat wij je kunnen helpen.

Andere bekeken ook:

Stoelmassage, door iedereen gewaardeerd Zittend werk is niet goed voor je spieren, dat is over het algemeen wel bekend. De oplossing

Bekijk
Stoelmassage, door iedereen gewaardeerd

Workshop de overgang en werkenDe overgang… die onvermijdelijke levensfase waar elke vrouw op een gegeven moment mee te maken krijgt. Helaas

Bekijk
Workshop de overgang en werken

Workshop Van werkdruk naar werkgeluk Heb jij soms ook het gevoel nooit iets af te krijgen op je werk? Dat je

Bekijk
Workshop van werkdruk naar werkgeluk

Inspirerend: sportspeakers op kantoorJe gemotiveerd voelen. Gemotiveerd zíjn. Gemotiveerde medewerkers zijn de brandstof van een bedrijf. Samen de schouders onder het

Bekijk
Spreker vitaliteit bij jou op kantoor