Please install Yoast SEO plugin and enable the breadcrumb option to use this shortcode!

Een bank of tafelmassage op kantoor

Een uitgebreide massage tijdens werktijd. Het is hier toch geen wellness oord?! Een kantoor is inderdaad geen ontspanningscentrum, maar dat zou het wel moeten zijn. Want ontspannen mensen werken veel harder, efficiënter en zonder fouten.

Weg met werkstress!

Werkstress is een naar gevoel dat er altijd ongemerkt insluipt. Als werkgever kun je dit voor zijn. Voorkom werkstress door medewerkers te helpen met ontspannen. Een massage op het werk is hier een doeltreffend voorbeeld van. En een massage heeft veel meer voordelen dan alleen maar een uurtje liggen rusten. Door (verkrampte) spieren los te maken, komt de doorbloeding weer op gang. Energie stroomt door het lichaam en men voelt zich fit en levenslustig.

Voordelen van een massage

Lichamelijke voordelen, maar ook mentale. En die zijn misschien nog wel belangrijker. Een ontspannen medewerker die zich gezond voelt en lekker in zijn/haar vel zit is scherp, creatief, efficiënt en stelt zich vaak flexibel op. Loyaliteit komt voort uit het gevoel van waardering. Kortom: medewerkers die verrast worden met een massage op kantoor, werken uiteindelijk harder en beter.

Tarieven en kosten van een massage op kantoor

Is deze efficiënte investering mogelijk voor jouw onderneming? Ontdek het snel! Neem contact op zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken.

  • Ook aan huis, voor de thuiswerkers
  • Meest gewaardeerd door medewerkers
  • Ons advies: terugkerende bank of tafelmassage

Tip:

Maak gebruik van jouw vitaliteitsbudget

Het aanvragen van een offerte is geheel vrijblijvend

Het aanvragen van een offerte is geheel vrijblijvend

Tafelmassage of bankmassage

Specificaties

Waar zijn wij actief?

Onze klanten met een glimlach

"Ontspannen en heerlijke stoelmassage"

Alle medewerkers die dit hebben mogen ondergaan vonden het super. Ieder kwartaal zullen we het voortzetten.  

Sabrina van Heerden - Verzorgende verantwoordelijke Omring

"Professionele masseurs"

Fijn en flexibel bedrijf, goede en vooral geïnteresseerde masseurs die graag hun bijdrage leveren.

Wobke Jongerden - HR Manager BovenIJ Ziekenhuis

Meest gestelde vragen

Word ik altijd door dezelfde persoon geholpen?

Ja, je krijgt bij ons één vast aanspreekpunt dat op werkdagen altijd bereikbaar is en alles voor je regelt. Ook op locaties zorgen we zoveel mogelijk voor vaste specialisten. Tenzij iemand ziek is, dan regelen we uiteraard vervanging. Wil je liever meer afwisseling? Dat kan natuurlijk ook.

Hoe garanderen jullie de kwaliteit van de diensten?

Wij begrijpen dat kwaliteit voor jou heel belangrijk is. Vooral als je voor het eerst start of nieuwe activiteiten introduceert. Daarom screenen en selecteren we alle specialisten nauwkeurig.

Neem een kijkje bij onze referenties of cases voor meer informatie. Wil je zelf contact opnemen met onze klanten om te horen hoe zij de samenwerking ervaren? Dat kan! Wij helpen je met de referenties.

Wat kost een proefsessie?

De kosten van een proefsessie zijn afhankelijk van de grootte van je team, maar we houden ze graag laagdrempelig. Nog mooier: je zit na een proefsessie nergens aan vast. Op deze manier kom je erachter of de activiteit past bij de wensen van jouw team.

Twijfel je nog? Neem dan contact met ons op, zodat wij al je vragen kunnen beantwoorden.

Hoe houden jullie de dienstverlening consistentie?

Dat doen we met trainingsprogramma's en protocollen die ervoor zorgen dat alle specialisten dezelfde kwaliteit en service leveren. Daarnaast houden we regelmatig evaluaties en feedbacksessies om de dienstverlening continu te verbeteren. Consistentie is onze prioriteit.

Hoe zorgen jullie voor de juiste match met de specialist(en)?

We benaderen al onze specialisten persoonlijk en organiseren regelmatig trainingsdagen en netwerkevents. Tijdens deze bijeenkomsten leren we onze specialisten goed kennen en na afloop weten we precies wat hun sterke kanten en expertises zijn. Zo kunnen we de juiste specialist aan de juiste klant koppelen op basis van specifieke behoeften en voorkeuren. En zorgen we voor een uitstekende en gepersonaliseerde dienstverlening.

Hoe garanderen jullie de kennis/ervaring van specialisten?

We selecteren al onze specialisten zorgvuldig op basis van hun kwalificaties en ervaring in hun vakgebied. Ook hebben we trainingsprogramma's en protocollen die ervoor zorgen dat alle specialisten dezelfde kwaliteit en service leveren. Bovendien vragen we na elke sessie feedback van de deelnemers. Zo zorgen we continu dat de vaardigheden van specialisten voldoen aan onze kwaliteitsstandaarden.

Hoe worden medewerkers enthousiast gemaakt om mee te doen?

Tijdens een eerste kennismakingsgesprek (intake) besteden we veel aandacht aan het bepalen van jouw doelgroep en de bijbehorende wensen en doelen. We willen graag goed begrijpen wie jouw medewerkers zijn, zodat we effectief met de deelnemers aan de slag kunnen. Onze activiteiten zijn zó ontworpen, dat ze flexibel kunnen aansluiten bij de specifieke behoeften van jouw medewerkers.

Met onze gebruiksvriendelijke en superhandige planningstool kunnen jouw medewerkers vervolgens zelf activiteiten bekijken en boeken op een moment dat hen het beste uitkomt. Daarnaast regelen wij promotiemateriaal en sturen we uitnodigingen en herinneringsmails zodat iedereen op de hoogte is en de kans krijgt om mee te doen.

Na afloop evalueren we of de doelen zijn behaald en indien nodig bieden we nazorg in de vorm van coaching of opvolgsessies. Tot slot houden we regelmatig enquêtes en feedbacksessies om te zorgen dat onze activiteiten en programma's relevant en aantrekkelijk blijven.

Hebben we jou enthousiast gemaakt? Dan zijn je medewerkers dit ook!

Wie is verantwoordelijk voor promotie/communicatie?

Dat doen wij met veel plezier voor je. Wij sturen uitnodigingen en herinneringsmails en kunnen je helpen bij de planning. Ook maken wij promotiemateriaal zoals posters, flyers en banners. Kortom: wij nemen alle communicatie uit handen. Jij hebt immers nog meer te doen.

Hoe regel ik de planning/inschrijvingen?

Daar helpen wij je mee. Je ontvangt van ons een fysieke planning, of we regelen de toegang tot een online planningstool.

Zit ik er lang aan vast?

Dat bepaal jij helemaal zelf! Weet wel dat de kosten bij een jaarprogramma lager zijn. De keuze is aan jou. Een jaarprogramma heeft trouwens nog een aantal aantrekkelijke voordelen:

Voordeel 1: Je bereikt als klant de beste resultaten
Wij kijken graag naar de details en nemen hier de tijd voor. Samen gaan we op zoek naar het beste resultaat. Gedurende een jaar is er genoeg tijd en zijn er voldoende mogelijkheden om naar de juiste oplossing te zoeken.

Voordeel 2: Je creëert stabiliteit en voorspelbaarheid voor je bedrijf.
Je kunt de activiteiten per jaar gemakkelijker indelen, want er is voldoende vrijheid en tijd om aanpassingen te doen.

Voordeel 3: Voordeliger dan een eenmalige afname
Dit hadden we zeker al gezegd? Met een jaarprogramma ben je dus voordeliger uit. Klinkt aantrekkelijk, toch?

Kan ik het aanbod tussentijds wijzigen?

Absoluut! Wij kijken continu naar wat het beste past bij jouw medewerkers. Zijn de wensen en behoeften veranderd? Dan passen wij het aanbod voor je aan.

Wat als medewerkers er geen gebruik van maken? 

Dat is natuurlijk jammer! Bij ons kun je gemakkelijk afschalen wanneer dat nodig is. Dat kun je helemaal zelf doen, maar we denken ook graag met je mee. Zijn jouw medewerkers juist superenthousiast? Dan kun je ook heel eenvoudig zelf het aanbod opschalen.

Heb ik voldoende ruimte in mijn WKR?

Met de werkkostenregeling (WKR) kun je als organisatie een gedeelte van het fiscale loon onbelast besteden. Het nadeel van de WKR is dat de werkkostenregeling beperkt is, waardoor andere activiteiten hier niet meer binnen passen. Bedrijven die regelmatig vitaliteitsactiviteiten zoals stoelmassages aanbieden, adviseren wij dan ook om de massages op te nemen in het Arbo-plan. Zo blijft het forfait van de werkkostenregeling ongemoeid en valt het dus niet onder de WKR-regeling.

Hoe zorg ik dat het bestuur betrokken en enthousiast raakt?

Daar helpen wij je graag mee! Door onze jarenlange ervaring hebben wij al veel resultaten geboekt en mooie, succesvolle klantverhalen verzameld. Die delen wij graag met jou en/of het bestuur. Neem daarom zeker contact met ons op, zodat wij je kunnen helpen.

Andere bekeken ook:

Stoelmassage, door iedereen gewaardeerd Zittend werk is niet goed voor je spieren, dat is over het algemeen wel bekend. De oplossing

Bekijk
Stoelmassage, door iedereen gewaardeerd

Bedrijfsbootcamp | Werk aan je teambuildingAlle collega’s in vorm? Kies voor bootcamp op het werk. Met de focus op conditie, kracht

Bekijk
Bedrijfsbootcamp | Werk aan je teambuilding

Workshop Mindmappen: de key tot een opgeruimd brein Soms is het alsof de informatie als een enorme regenbui over je heen

Bekijk
Workshop Mindmappen

Workshop werk privé balans Soms lijkt de werkdruk niet zo hoog, maar ontstaan wel de bijpassende klachten. En klachten verdwijnen niet

Bekijk
Workshop werk privé balans