Please install Yoast SEO plugin and enable the breadcrumb option to use this shortcode!

Workshop Feedback geven en ontvangen

Feedback is iets anders dan je ongezouten mening geven. Door op de juiste manier feedback te geven én te ontvangen, kan een team uitgroeien tot een toponderneming. Zo belangrijk is het. Dit leer je niet van de een op de andere dag, maar vraagt inzicht en oefening. Profiteer van deze kennis en kies voor de workshop Feedback Geven & Ontvangen.

Alles over feedback

Sommige mensen zien een vraag om feedback als een kans de ander van een dikke mening en/of allerlei adviezen te voorzien. Anderen klappen compleet dicht en blijven er het liefst zo ver mogelijk bij uit de buurt.

Het geven van feedback kun je leren. En ook het ontvangen ervan kun je je eigen maken. Want zelfs wanneer iemand jou op de juiste manier van feedback voorziet, kan het lastig zijn deze eerlijk te ontvangen en er daadwerkelijk iets nuttigs mee te doen.

Dé praktische workshop voor werknemers

Tijdens de workshop feedback geven en ontvangen staat het belang van opbouwende feedback centraal. De houding, de pijn of de timing van het geven of ontvangen van constructieve feedback wordt onder de loep genomen. Ontdek zo wat de belangrijkste ingrediënten zijn van goede verbindende feedback. Wat werkt? Wat niet? Breng de werkvloer naar de workshop en oefen met collega's in eigen praktijksituaties. Behaal met jullie feedback alleen nog maar win-win resultaat! Aan de hand van deze praktische handvatten weet je precies hoe je constructief feedback moet geven op een positieve manier.

Na deze workshop zie je de teamspirit groeien. Evenals het respect en de efficiënte communicatie. Het juist geven en ontvangen van feedback op een passende wijze is cruciaal voor een organisatie. Is jouw doel door ontwikkelen? Neem dan contact met ons op. We bespreken samen hoe we jouw medewerkers kennis kunnen laten maken met de juiste feedback aan de hand van een leerzame training. 

  • Meer dan 500 bedrijven gingen je voor 
  • Klanten waarderen ons met een 4,7 / 5,0

Tip:

Maak gebruik van jouw vitaliteitsbudget

Het aanvragen van een offerte is geheel vrijblijvend

Het aanvragen van een offerte is geheel vrijblijvend

Workshop Feedback geven en ontvangen

Specificaties

Waar zijn wij actief?

Onze klanten met een glimlach

"Fijne energie en inhoud"

Gelukkig met het snelle schakelen vanuit de organisatie. Zelfs binnen het korte beschikbare tijdsbestek op de dag, wist de trainer een aantal belangrijke inzichten te brengen. 

Sander Barendrecht - Head Education Student Affairs  TU Delft

TU Delft

"Echt een aanrader"

De workshop heeft mij structuur gegeven over hoe ik feedback kan geven. Ik voel me hierdoor gemotiveerd om dit op te gaan pakken in toekomstige feedback momenten. Echt een aanrader!

Anne van den Heuvel - Online Marketeer Social Deal

Meest gestelde vragen

Wat zijn de kosten van een proefsessie?

Je kunt bij ons altijd een proefsessie aanvragen. De kosten zijn eenmalig en je zit nergens aan vast. Wel zo handig toch?

Heb ik voldoende ruimte in mijn WKR?

Met de werkkostenregeling (WKR) kun je als organisatie een gedeelte van het fiscale loon onbelast besteden. Het nadeel van het gebruiken van de WKR is dat de werkkostenregeling beperkt is waardoor andere activiteiten hier niet meer binnen passen. Bedrijven die medewerkers met regelmaat vitaliteitsactiviteiten zoals stoelmassages aanbieden adviseren wij dan ook om de massages op te nemen in het arbo-plan waardoor het forfait van de werkkostenregeling ongemoeid blijft. En het dus niet onder de WKR regeling valt.

Zit ik er lang aan vast?

Dat bepaal jezelf. Het is wel zo dat de kosten lager kunnen zijn bij een langer jaarprogramma. De keuze is aan jou. Een jaarprogramma heeft trouwens een aantal voordelen:

Voordeel 1: Met jaar programma’s bereik je als klant de beste resultaten

Doordat er genoeg tijd is om in detail te werken kunnen we samen opzoek gaan naar het beste resultaat en hebben we samen alle tijd en mogelijkheden om naar de juiste oplossing te zoeken.

Voordeel 2: Jaarprogramma’s geven stabiliteit en voorspelbaarheid aan je bedrijf.

Je kunt namelijk van jaar tot jaar makkelijker indelen, met voldoende vrijheid en aanpassingstijd.

Voordeel 3: Verder is een jaarprogramma ook veel voordeliger vergeleken met een eenmalige afnamen

Je kunt namelijk van jaar tot jaar makkelijker indelen, met voldoende vrijheid en aanpassingstijd.

Wie is verantwoordelijk voor promotie/communicatie?

Wij helpen in voorbeeldcommunicatie en planning. Indien gewenst kunnen wij je ook de gehele promotie en communicatie oppakken. Jij hebt immers nog 101 andere taken.

Hoe regel ik de planning/inschrijvingen?

Daar helpen wij mee. Je ontvangt van ons een planning. Dit kan een fysieke planning zijn of een online inschrijf systeem. 

Wat als Corona weer om de hoek komt kijken?

Wij werken strikt volgens de RIVM richtlijnen. Mocht Corona ervoor zorgen dat wij niet meer verantwoord activiteiten kunnen uitvoeren, dan staken we de activiteiten totdat dit weer mogelijk is. Nogmaals alles in het teken van tevreden medewerkers.

Wat gebeurt er precies bij een stoelmassage?

Tijdens een stoelmassage voel je zachte golven door je hele lichaam stromen. De masseur maakt gebruik van drukpunten, strekking van de spieren en mobilisatie van de gewrichten. Hierdoor wordt de doorbloeding gestimuleerd en worden blokkades in je lichaam opgeheven. 

Een masseur behandeld de spieren die het meest te lijden hebben onder stress en een slechte werkhouding. Hierdoor worden de meest voorkomende probleemgebieden aangepakt. 

Tijdens de stoelmassage zit je in een speciale ontwikkelde op maat gemaakte massagestoel met het gezicht in een zachte steun met opening. Uw armen en benen hebben ook een steun, zodat het hele lichaam ontspannen kan worden.

Wanneer mag iemand niet gemasseerd worden?

In bepaalde gevallen is het verstandig om geen stoelmassage te ondergaan. Als je griep of een ander infectieziekte hebt raden we af om een stoelmassage te ondergaan. Dit komt omdat de stoelmassage de bloedcirculatie beïnvloedt. Hierdoor kunnen de symptomen verergeren. 

Ook huidirritaties, ernstige rugpijn en kneuzingen zijn redenen om niet gemasseerd te worden.

Andere bekeken ook:

Workshop Van werkdruk naar werkgeluk Heb jij soms ook het gevoel nooit iets af te krijgen op je werk? Dat je

Bekijk
Workshop van werkdruk naar werkgeluk

Workshop Inclusiviteit In een moderne samenleving is het belangrijk om bewust te zijn van de verschillende aspecten van inclusiviteit en diversiteit.

Bekijk
Workshop Diversiteit & Inclusiviteit

Medewerkerstevredenheidsonderzoek Tevreden medewerkers zijn gemotiveerder, hebben meer werkplezier en presteren beter. Dat klinkt misschien logisch. Maar hoe tevreden zijn jouw medewerkers

Bekijk
Medewerkerstevredenheidsonderzoek

Workshop de overgang en werkenDe overgang… die onvermijdelijke levensfase waar elke vrouw op een gegeven moment mee te maken krijgt. Helaas

Bekijk
Workshop de overgang en werken